MOTION

skrivet: 2010-09-12 ♥ 17:46:40
Jag och Colin kom precis hem efter en promenad. Jag bestämde ju för några veckor sedan att jag skulle gå en långpromenad varje söndag så nu kan jag bocka av det från listan. Vi gick till spåret, och sedan genom spåret och tillbaks; en promenad som tar lite mer än en timma. Jag älskar att vara ute och gå på hösten när alla löv blåser omkring och himlen är lite dyster. Då känns det som om jag befinner mig i mitt rätta element.

Nu blir det hemmamys resten av kvällen. Jag har nämligen en date med badkaret och alla mina skönhetsburkar!


Kommentarer
Helena:

Förlåt för sent svar men ah väskan är superfin :)

2010-09-12 ♥ 19:11:11
blogg: http://helenaengstrom.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal