THE CLUTCH

skrivet: 2010-09-03 ♥ 21:41:17
Idag är jag lite sur på den här staden. Jag var på jakt efter en fin kuvertväska men hittade inte en enda! Till sist sprang jag in på Åhléns och lyckades få tag i en som inte var så pass ful att den tog för mycket uppmärksamhet. Eller, den är väl inte ful egentligen men det finns ju snyggare och mer arbetade varianter (dock inte i Lidköping). Hursomhelst så är jag relativt nöjd och huvudsaken är att den matchar resten av outfiten. Typiskt att man ska vara så kräsen.



Kommentarer
Emma:

Hoppas du får en fin dag på bröllopet :)!

Och väskan är snygg den kommer säkert att passa till din outfit :)



Kramkram!!!

2010-09-04 ♥ 08:08:16
blogg: http://princessemma.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal