TJEJMYS

skrivet: 2010-09-26 ♥ 08:40:44
Här kommer en liten rapport från min och mamis myshelg. Vi har precis ätit en stor frukost med tända ljus medan löven yrde omkring utanför köksfönstret och nu sitter vi i vardagsrummet och dricker kaffe och ser på Nyhetsmorgon.





Vi hade för övrigt en jättemysig dag igår! Vi pysslade lite, lagade en supergod middag (potatisklyftor med fläskfilé, brysselkål, kantarellsås och gelé), såg på en jätteudda film (Peacock) och åt massor av godis. När vi gick och lade oss var jag så mätt att jag nästan rullade in i sovrummet.


Kommentarer
Linda:

Hihi, myshelg du haft. Tisdag är en lite mindre bra dag. Ska nog grupparbeta i skolan då :/ men jag får återkomma om det. Annars får vi satsa på en fika längre fram. Norge alltså, spännande. Eller? :)

2010-09-26 ♥ 15:13:32
blogg: http://kameralins.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal