2011.07.01

skrivet: 2011-07-01 ♥ 09:56:07
Hur kan det redan vara juli? Tiden går så sjukt snabbt ibland! Men det gör ingenting, ju fortare jag får mitt antagningsbesked till universitet desto bättre!

Idag är det fredag och jag är ledig så jag tänkte åka en sväng till stan. Det är mulet och blåsigt ute så det är inget badväder och då kan man lika gärna spendera lite pengar. Jag har faktiskt inte shoppat på jättelänge så gissa om det kliar i fingrarna! ;) Ska förmodligen ta en liten fika också för jag har inte hunnit med mitt morgonkaffe här hemma.


Kommentarer
tora juhlin♥:

SVAR: kul att du gillade det ! :) joo de kan va lite klurit att göra på sig själv... men försöka kan man ju alltid :)

2011-07-01 ♥ 14:51:31
blogg: http://torastyle.blogg.se/
emmawagenius:

Vad fin du är!



sv: Tack så jättemycket, kramkram

2011-07-01 ♥ 14:53:17
blogg: http://emmadenblonda.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal