ALL WORK THEN PLAY

skrivet: 2011-09-30 ♥ 09:33:02
Vanligtvis brukar jag ta ledigt på fredagar men just i dag ska jag plugga tills ögonen blöder. Så nu har jag ätit en god frukost, ska fixa klart bloggen och sedan är det bara att sätta igång. Jag siktar på minst tre timmars jobb och sedan (om jag inte känner att jag behöver fortsätta) tänker jag ta ledigt. Och gissa om jag önskar att dessa timmar hade varit förbi nu. Jag har nämligen en hel rolig lista på vad jag ska ta tag i i eftermiddag. Först se det nya Vampire Diaries-avsnittet, läsa ELLE (som jag inte ens öppnat än), rensa i garderoben, plocka fram halsdukar och mössor och gå en promenad i det fina vädret. Dessutom ska vi äta lite tårta med familjen. Så med andra ord är det väl bäst att jag sätter igång?


Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal