GOD NATT

skrivet: 2011-09-21 ♥ 23:11:38
I dag försvann tiden. Vips så är klockan elva och jag har inte bloggat sedan i morses. Däremot har jag inte gjort så himla mycket. Hann dock med ett träningspass vid lunchtid och det var riktigt kul att komma igång igen. Jag har saknat den där göra-av-med-massa-energi-aktiviteten men nu ska jag allt försöka ta mig dit åtminstone tre gånger i veckan.

Annars har jag mest suttit antingen vid datorn, med en bok eller en hög papper och försökt kämpa mig igenom kapitlet jag kommer att bli förhörd på i morgon. Och nu när ögonen slutligen strejkar är jag halvvägs igenom texten så jag ligger ganska bra till i tid.

Men vem bryr sig om mitt studiesvammel - nu går vi och lägger oss tycker jag. I morgon ska jag vakna pigg och glad och om vädret tillåter ska jag börja dagen med en långpromenad. Och efter den hörs vi igen! God natt. ♥


Kommentarer
Malin:

Vilken fin bild - i alla sin enkelhet. Visst är det skönt att träning. Synd att det ska vara så svårt att komma iväg bara. :-)

2011-09-22 ♥ 08:27:56
blogg: http://inneoute.blogg.se/
M*:

- så fin bild!

2011-09-23 ♥ 01:02:10
blogg: http://dajeroma.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal