Liten lista

skrivet: 2012-08-04 ♥ 20:51:17
Vad gjorde du kl 08 i morse? Gick en morgonpromenad med min hund.
 
Vad gjorde du för 15 min sedan? Twittrade om PSG-Barcelona-matchen som jag ser på just nu.
 
Det sista du sa högt? "Mmm".
 
Vad har du druckit idag? Vatten och kaffe. 
 
Vad var det senaste du åt? Potatischips. Mums!
 
Vad var det senaste du köpte? Nougatglass från Klings. Älskar den.
 
Vad är det för färg på din ytterdörr? Blå. Jätteful!
 
Vad är det för väder hos dig nu? Skymning och halvklart.
 
Godaste glassmaken? Absolut godast är pistageglassen i Italien. Shit!
 
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Oja.
 
Sover du tungt? Ibland, ibland inte. Det beror på dagsformen.
 
Drömmer du mardrömmar? Samma här egentligen. 
 
Trivs du med ditt jobb/plugg? Trivs och trivs. Har ju blivit uppsagd så det spelar väl egentligen ingen roll. Förhoppningsvis hittar jag en framtida lösning som jag trivs med.
 
Favoritklädsel? Mysbyxor och en tunn tisha om jag är hemma. Annars älskar jag klänningar!
 
Vad ser du om du tittar till höger? En vägg med en vit tapet och min iPhone på kudden i soffan.
 
Vad gör dig glad? Djurungar.
 
Vad ska du göra härnäst? Se andra halvleken i matchen.
 
Höger el vänsterhänt? Höger.
 
Humör just nu? Trött och lite likgiltig.
 
Favoritgodis? Choklad. Utan tvekan.
 
Kläder just nu? Älsklingsoutfiten från frågan ovan. ;)
 
Hur många kuddar sover du med? En som står lutad mot huvudgaveln som jag har toppen av huvudet mot och sedan en som ligger som vanligt precis nedanför som jag lägger bakhuvudet på. 
 
Spelar du ngt instrument? Jag har kunnat spela både piano och gitarr men har glömt bort sååååå mycket vilket är jättetråkigt.
 
Morgon eller nattmänniska? Jag är nog egentligen en morgonmänniska. Jag gillar att vakna tidigt, dricka kaffe i köket och veta att jag har hela dagen framför mig. Kvällar är så melankoliska.
 
Vad är viktigast för dig? 
 
Är du kittlig? Nej, inte direkt. Däremot hatar jag att bli nypt.
 
Snarkar du? Bara när jag är förkyld, hihi.
 
Stjärntecken? Stenbock.
 
Äckligaste insekten? MYGGA och fästing. 
 
Stökigt el välstädat? Mår sjukt dåligt av stökigt. Speciellt om det är smutsigt också.
 
Vad längtar du mest efter just nu? Sovrummet. Haha.

Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal