Ännu en dag

skrivet: 2012-03-08 ♥ 16:55:26

Ännu en dag har passerat och jag är på väg hem igen. I dag har jag varit trött, frusen och haft huvudvärk så det ska bli väldigt skönt att komma hem till min mysiga lägenhet, ta en dusch och få lägga mig i min mjuka säng. För det är nog typ allt jag orkar göra i kväll. Och kanske se på Once upon a time i sovrummet förstås. Det är en lagom torsdagsserie tycker jag. Lite romantik, lite spänning och lite sagofantasi klockan 20-21. Sedan somnar jag som en stock.

Just det, hoppas alla kvinnor fått lite extra uppskattning i dag! Själv fick jag en röd ros. :)


Kommentarer
FRIDABLOGGAR.SE:

Åh, vilken stor fin ros du fått! :)

2012-03-08 ♥ 19:50:38
blogg: http://fridabloggar.se
Hanna:

Sv: Tack så mycket! :) Vilken fin ros du fick. Det är alltid kul att få blommor och det piffar verkligen till hemma :)

2012-03-09 ♥ 22:07:21
blogg: http://hannaedman.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal