Enough is enough

skrivet: 2012-03-18 ♥ 21:48:18

Det där som jag skrev om att orka jobba heltid en månad till i morse håller inte riktigt. Jag har i dag insett att mitt liv och min fritid inte längre existerar och därför ska jag minska ner min arbetstid i morgon. Jag skriver det här i bloggen bara för att jag inte ska ha någon chans att ändra mig i morgon. Jag kan inte vara snäll och lojal hela livet när jag inte mår bra själv. Så nu ska jag ta tag i det här.

Annars har jag haft en mysig kväll med yoga, kvällsmat och spökfilm. Men nu blir det sängen så jag orkar upp 04.45 i morgon. Puss och god natt.


Kommentarer
Becca:

Good for you! Håller med dig, man måste ha ett liv utanför jobbet. Ens vardag kan inte försummas av det.

2012-03-19 ♥ 07:34:52
blogg: http://isladebecca.blogg.se/
J.eynie:

Pendlande själv 2,5h varje dag en sommar för ett uppdrag så jag förstår din tanke kring din jobbsituation. :-/ Gick det att lösa idag förresten?

2012-03-19 ♥ 16:38:52
blogg: http://jeynie.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal