Födelsedag, middag & mys

skrivet: 2012-03-20 ♥ 20:12:55
I dag har jag haft en helvetesdag på jobbet med arbetsuppgifter både högt och lågt. Men det gör ingenting när man får komma hem till varm mat framdukat i köket som dessutom smakar superdupergott! Jag vet inte hur jag skulle klara mig utan min sambos hjälp när jag jobbar så här. Matlagning är ju inte ens att tänka på för min del när jag kommer hem halv sju på kvällen!

Efter middagen firade vi vår hund Attila som fyller fem år i dag. Fast inombords är han fortfarande som en liten bebis. Han fick ett mjukisdjur av oss som han genast började tugga sönder. Egentligen synd på en så fin leksak men fyller man fem år så gör man!








Nu ska jag dricka en kopp kamomillte och bläddra i nya HM-katalogen. Perfekt avslut på dagen. I morgon ska jag förresten plocka fram conversen. Vet att jag är lite sent ute men jag är ju så frusen av mig.

Kommentarer
Emelie:

Grattis till Attila! :)

Känner igen det där med tugga sönder saker... Hmm ;)

2012-03-20 ♥ 20:43:17
blogg: http://sweetbutterfly.blogg.se/
CJ:

Dagens sötaste!

2012-03-25 ♥ 15:11:22
blogg: http://cjs.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal