Sunshine

skrivet: 2012-03-01 ♥ 17:28:05

Hej bloggen. Nu är jag på bättre humör. Solen skiner, jag har fått massor gjort på jobbet och är nu på väg hem för att fira långhelg! Jag har nog aldrig längtat efter helg så mycket som jag gjort denna veckan. Tror det beror på att jag pendlar och därför är hemifrån så mycket. Jobb i annan stad fungerar kortsiktigt men jag skulle absolut inte orka under en längre period på flera år. Då får det allt vara bra roligt!

När jag kommer hem ska jag kramas och leka med min söta hund som jag längtar jättemycket efter just nu. Men först återstår ca 45 minuters bussresa. Suck!


Kommentarer
Hanna:

hur långt har du till jobbet då? typ en timme? :/ måste bli riktigt jobbigt att pendla så mkt :S

söt hund btw! :)

2012-03-01 ♥ 21:15:39
blogg: http://helluuu.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal