090405

skrivet: 2009-04-05 ♥ 20:23:27
Snart läggdags. Varannan måndag går jag och Niklas upp klockan 05.00. Då ska han jobba tidigt och jag åker samtidigt så vi har hela eftermiddagen tillsammans. Det blir inte så ofta när den ena personen jobbar 7-15.30 och den andre 14.00-22.00. Idag har jag haft en jätterolig dag; snickrat ihop möbler, inrett mitt nya kontor (bilder finns längre ned på bloggen), och varit framme på stan med mamma. Vi cyklade till Rydéns och provade kläder. Eftersom jag inte hittade några byxor igår ville jag gärna se till att det blev köpt. Jag hittade fyra par byxor och ett par leggings. Det var verkligen roligt för jag tycker verkligen inte om att prova byxor. De passar aldrig perfekt. Vi stannade till på en restaurang och åt middag efteråt och jag och cykeln rullade ikapp hem, så mätt blev jag. Nu har jag sett på Gossip Girl och gjort manikyr. Imorgon tänkte jag lägga ut en liten manikyrskola till er. Glöm inte att titta in då!


Från vänster: Svarta leggings, vita jeans och svarta jeans i satin från Hillevi of Sweden, svarta, smala jeans från Fornarina och ett par svarta byxor från Acne.
 
Nu blir det La liga i sängen med Colin. Hörs imorgon!

Kommentarer
Sussie:

Samma här, hatar att gå runt och kolla efter byxor då man väldigt sällan hittar dom som passar. Jag är sån där som har typ ett par standarjeans och det tar ett tag tills man köpt nya. Ungefär när dom är sönder helt haha.

2009-04-05 ♥ 22:03:40
blogg: http://ayeah.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal