090826

skrivet: 2009-08-26 ♥ 19:03:43

En till jobbig dag.  Jag vet inte hur många mer jag ska orka... När jag kom hem tog jag med Colin ut på en promenad i solen. Härlig sensommarkväll. Vi lekte lite med en tennisboll innan vi gick in. Nu har jag precis proppat i mig lite fil med blåbär och flingor och två rostade smörgåsar. Mätt. Nu blir det väldigt lugnt här hemma tills ögonen inte orkar mer. Jag lovar er en bättre uppdatering på fredag. (Jag vågar inte lova något till imorgon men jag ska försöka.) Nu ska jag ställa min inspelningsbara DVD, 22.30 är en serie som heter "Modehuset Chanel" som handlar om just Chanel; märket, visningar, bakom kulisserna, Karl Lagerfeldts design och mycket annat. Ett bra tips till er som gillar mode!


Idag fick jag förresten veta en väldigt rolig nyhet! Fast det är en hemlighet så jag kan inte säga mer än;

Grattis till er båda!



Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal