BATHROOM PICS

skrivet: 2009-12-23 ♥ 21:49:37





Idag blir det en sen bloggning. Julhandeln tog musten ur mig. Efter nio timmar i tjänst kunde jag äntligen åka hem och förbereda julafton. Vi tjuvstartade med lite julmat såklart och drack julte och åt tomtegröt. Mumsigt. Sedan samlade jag mina sista krafter och gav mig ut i snön med hundarna för att leka. De älskar snön och det gör jag med. Mys. Nu har jag slått in de sista julklapparna och sitter med ögonbrynsfärg i ögonbrynen som snart ska tas ur. Det jag nu kanske har glömt av får vara bortglömt. Nu ska vi ta det lugnt och invänta julen.


Alla våra julklappar. Och imorgon kommer mamma och mormor med ännu fler!


Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal