090702

skrivet: 2009-07-02 ♥ 20:41:13
Idag har jag tagit dopp nummer 2. Det var så skönt att svalka kroppen efter en lång och varm arbetsdag. Colin följde med denna gång. Han tycker också om att bada men simma är läskigt. Vi fick ut honom på djupt vatten två gånger och Niklas höll under magen så han skulle kunna träna på att simma men han plaskade mest. Nu har jag målat naglarna, duschat och ätit Skogaholmslimpa till kvällsmat. Det var gott! Det var längesedan jag åt vanligt, ljust bröd. Mums. Nu har jag endast en dag kvar att jobba. Jag längtar redan tills den är slut! Första semesterkvällen spenderas hos min morbror med grillning. Det ska bli gott!


Colin och Niklas


Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal