090604

skrivet: 2009-06-04 ♥ 20:31:35
Nu sitter jag äntligen i soffan. Colin ligger och sover precis bredvid. Vi har det riktigt mysigt. Jag har varit igång hela dagen sedan kl. 6.00 imorses. Först massa jobb, sedan ett joggingpass och tvättstugan och dammsugning och golvtorkning och så har jag vattnat blommorna och plockat iordning på lite saker som stod på golvet till ingen nytta och allt gjorde jag med endast en smörgås i magen. Energinivån var inte direkt på topp kan jag säga. Nu har jag fått i mig lite kvällsmat i alla fall. Just ikväll när jag var så trött så önskade jag att det hade funnits någon hemma som kunde gjort i ordning maten till mig precis som när man bodde hemma.

Jag tänker faktiskt lägga mig i sängen nu och se lite på tv tillsammans med Colin!


Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal