090630

skrivet: 2009-06-30 ♥ 17:47:19
Är det bara jag som svettats idag? Det borde vara olagligt att jobba i sådan här värme. Jag har varit alldeles snurrig, ögonen har flimmrat och jag har varit nära att svimma flera gånger har det känts som och när jag cyklade hem var jag nära på att köra omkull. Tur att det får ett slut på fredag. Det går inte att tänka när temperaturen är över 30 grader. Jag försökte träna när jag kom hem men jag orkade bara i en minut så det fick bli en kall dusch och nu tänker jag inte göra någonting alls på hela kvällen! Niklas lagar min favoritmat köttfärssås med ris denna gång så jag ska äta mig mätt och sedan ligga i soffan och spela Guitar Hero eller se på film. Det blir en myskväll med andra ord!


Attila har badat idag. Jag vill också.

3 dagar kvar...

Kommentarer
Michaela - [FOTO & DESIGN]:

Hejsan hejsan!

Nu va det ett tag sen jag satt och blogga igen.

Men hur har du haft det dom senaste dagarna då? Mycke sol och bad? :) kram!

2009-06-30 ♥ 20:17:13
blogg: http://soeticz.webblogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal