Lyckad matlagning!

skrivet: 2009-03-14 ♥ 23:08:36
Min middag blev precis lika god som jag föreställt mig och det tyckte Niklas också! Hela lägenheten doftar kryddor nu. Efter vi ätit gjorde jag jordgubbsmojitos till oss och dessert, glass med nougatpinnar. Det var supergott! Dessa pinnar är mitt nya favoritsnacks. Jag ska äta lite glass till imorgon tillsammans med dem. Men jag förstår inte varför de är i en konservburk.. Om det nu är en riktig konservburk skulle jag rekommendera dessa till militären! Det är gott och håller länge (tydligen).


Örtkyckling med klyftpotatis


Jordgubbsmojito


Glass, jordgubbar och nougatpinnar

Vill ni har recepten?
Örtkyckling
Klyftpotatis
Jordgubbsmojito



Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal