Melodifestivalen final.

skrivet: 2009-03-15 ♥ 12:45:54
Jag tyckte inte alls att rätt låt vann igår. Men för ovanlighetens skull har alla bidragen varit helt okej låtar tycker jag. Oftast är det en eller två som är bra och de andra dåliga. Men igår hade man verkligen inte aning om vem skulle vinna. Om jag hade fått bestämma skulle placering blivit såhär:

1. Agnes
2. EMD
3. Alcazar
4. H.E.A.T.
5. Måns
6. Molly Sandén
7. Sofia
8. Caroline af Ugglas
9. Sarah Dawn Finer
10. Emilia
11. Malena Ernman

Jag gillar verkligen inte operapop och jag gillade inte Malenas röst, hon låter lite som en man stundtals. Tror ni att hon klarar sig till stora finalen nu när alla måste kvala in? Jag tror det inte, men vi får väl hoppas!


Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal