090530

skrivet: 2009-05-30 ♥ 22:00:10
Har ni haft en bra dag? (Jag förväntar mig inte att ni kommenterar och svarar men ni kan väl svara i huvudet i alla fall...) Jag har i alla fall haft det. Jag har hunnit med väldigt mycket dessutom. Dock har jag inte gjort något nyttigt som att träna och plocka i ordning hemma men man har faktiskt dispans från sådant när det är soligt och 20 grader ute! Jag började dagen med frukost på stan och lite shopping på HM och på vår marknad. Jag köpte bland annat ett sött lila kakfat och en present till mamma (det är ju mors dag imorgon för er som inte visste det). På kvällen gjorde jag och Niklas egna biffar/hamburgare som blev jättegoda! Nu har jag precis druckit upp en jordgubbsdrink och vi ska hitta på något att göra resten av kvällen. Kanske se på Prison Break?


Denna t-shirt, designad av Dita von Teese, hade jag siktat in mig på och den fanns kvar!

Jag köpte även denna aprikosa supermjuka sommartröja och två linnen att ha när jag joggar, ett svart och ett vitt.

Jag solar på gräsmattan utanför vår lägenhet

Attila var också med ute i solen


Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal