KYLA

skrivet: 2009-10-15 ♥ 18:53:46

Känner ni vad huden tar stryk av kylan? Jag har tvättat bort sminket och smörjat in mig med en vitaminrik nattcreme från Lancôme (Bienfait Multi-Vital) och den tunna huden kring ögonen har också fått sig lite fukt. Äntligen kan jag smörja ögonen igen. De var så torra förra veckan att jag fick göra uppehåll med min ögonkräm och bara låta dem läka och nu mår de bra igen som tur är. Jag har torr hud i grunden och klarar inte att gå utan mina krämer speciellt länge. Jag har pysslat om mina tassar också och gjort manikyr och innan jag går och lägger mig smörjar jag alltid in dem med en fet handkräm som får verka under natten. Det känns lite extra viktigt just nu.


Superbra nattkräm från Lancôme! Återfuktar och tillför massa vitaminer till huden under natten! Perfekt för oss med torr hud.

Ögonkrämen jag använder. Den har pyttelite antirynk i sig. Egentligen ska man använda den när man upptäcker den första rynkan, den är steg 1 så att säga, men jag använder den i förebyggande syfte. Den är krämig och avsvalkande och reducerar dessutom mörka ringar och påsighet.


Kommentarer
Anonym:

Hej, en fråga, Du skriver att Du fick hoppa över att smörja in ögonen pga de var så torra, menar Du huden kring ögonen? Borde det inte vara tvärtom, att Du smörjer med om Du är torr?

2009-10-16 ♥ 17:02:14
blogg: http://mammasgullunge.blogg.se/
Anonym:

Okidoki =) Då förstår jag, tack.

2009-10-16 ♥ 17:56:25
blogg: http://mammasgullunge.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal