MOT STORMEN

skrivet: 2009-10-03 ♥ 09:29:52

Jag och min käresta sitter i bilen. Vi är på väg rakt mot höstens första storm. Men vi bryr oss inte! Vi har en inplanerad shoppingdag i Göteborg framför oss. Och det ska bli superkul! Jag har skrivit en lång lista över vad jag ska leta efter och förhoppningsvis köpa. Det allra viktigaste med resan är en ny vinterkappa och chokladkaffe på NK. Hoppas de har chokladkaffe på Göteborgs NK. Jag vill ha en vinterkappa i Gossip Girl-stil. Ni vet, lite färgglad, fint skuren med en snygg siluett. Någon som vet någon affär som har fina kappor? Wish me luck!

Hoppas ni får en fin lördag allihop! Passa nu på att tända ljus och mysa hemma samtidigt som det blåser och regnar utanför fönstret!





Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal