090901

skrivet: 2009-09-01 ♥ 20:05:05

1 september. Världens sommardag. Riktigt härlig. Men vi vill ha kallt nu. Halsdukar, strumpor i skorna, första jackan, ja ni vet. Hursomhelst var min sommardag riktigt mysig. Jag började dagen med lite bilkörning. Arga bilar bakom mig. Jag skiter i er bara så ni vet! När jag kom hem gick jag och Colin till spåret i sommarvärmen. En skogspromenad är aldrig fel. Gröna träd och fjärilar gör mig glad. När vi kom hem var jag så trött i benen att jag knappt orkade gå in i duschen. Och det blev inte så mycket mer gjort heller. Tröttheten tog över.

Just nu märker jag att jag sitter i en alldeles mörk lägenhet. Inte en enda lamp är tänd. Vi låtsas att jag är miljömedveten.

Dags att förbereda för sängen.


Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal