VACKRA SOLNEDGÅNG

skrivet: 2009-09-16 ♥ 19:53:35



Jag jobbar för mycket just nu. Men det är bara för att hinna med allt annat på dagarna. Jag har smitit iväg en timma här och en timma där och sedan jobbat in den timman om kvällarna. Det börjar kännas i kroppen. Men förhoppningsvis är det slut på ärenden snart och bara övningskörningen kvar. Den är nog så jobbig. Alltså allt planerande och fixande med tider hit och dit.

Det gick bra hos hudläkaren idag som tur var. Antibiotikakur, it is. Inte mig emot om det fungerar. Jag och N spenderade lite tid ihop ikväll. Han ska åka till Stockholm imorgon och var därför ledig idag så det blev god hemmalagad mat och mys i soffan en liten stund. Men snart ska han försvinna till vår granne och se på Champions League. Jag ville också följt med men jag erkänner för mig själv - innan det är försent - att jag inte orkar. Det hade ju varit kul att se Zlatan men... en annan gång.


Kommentarer
beatrice:

sv; ja de va det verkligen :) fin blogg!

2009-09-16 ♥ 20:08:45
blogg: http://beatricelindberg.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal