NYCKELRING

skrivet: 2010-04-23 ♥ 16:10:45
Gissa om jag är nöjd just nu. Det är fredag, jag har slutat jobbet, varit och tränat och precis proppat i mig en Marabou Gräddnougat. Life is good. Nu ska jag hoppa in i duschen och sminka av mig. Jag och mami ska nämligen ha myskväll ikväll. N ska spela poker med våra killkompisar och jag kände inte riktigt att jag orkade med det idag (är alldeles för trött). Jag ska nämligen upp tidigt imorgon.

Hursomhelst har jag haft en bra dag förutom att jag nästan fick hjärtattack flera gånger om på jobbet. På lunchen sprang jag iväg på lite snabbshopping och hämtade upp lite kläder som en sömmerska har sytt in och ändrat om till mig. Det blev hur bra som helst! Ska visa bilder lite senare på mina omvandlade plagg och även på shoppingen - det blev ett linne, ett par leggings och en ny väska! Och en liten present till min pojkvän bara för att han är så söt. :)

Nej, nu har jag bråttom. Kl. 17.45 ska jag skjutsa pojkarna.



Min nya nyckelring. Jag var en sväng hos mami igår innan jag åkte hem på kvällen och då visade hon mig dessa fina nyckelringar som hon hade gjort. Jag fick en (läs tog) och bytte ut min smutsiga nalle i jobbnyckelknippan. Visst blev det fint?! Min mamma är så duktig.

Kommentarer
Sissi:

sv; tack så mycket :)



btw. TÄVLING i min blogg - vinn valfri klänning från fashionbox. Om du är intresserad så hittar du tävlingen i min blogg under kategorin "tävlingar"! :)

2010-04-23 ♥ 16:40:53
blogg: http://enligtsissi.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal