2010.08.21

skrivet: 2010-08-21 ♥ 14:35:58
Idag vaknade jag till en framdukad frukost. All kärlek! Det regnade och blåste och jag bestämde mig för att stanna inne hela dagen så det fick bli en snabbfika på stan eftersom vi ändå skulle lämna in Stryktipset (vi spelar varje lördag och tävlar om vem som har mest rätt under hela säsongen med våra kompisar). Jag sprang in en snabbis på MQ och hittade en jättefin päls som jag måste gå och in köpa nästa vecka! Den var jätteskön och jättegosig. (Fuskpäls, såklart.)

Sedan vi kom hem har vi legat i sängen med varsin tallrik tacosrester och tittat på film. Hur mysigt som helst. Jag tror att jag behövde en sådan dag. Fast nu är jag lite rastlös och funderar på femman i spåret... Fast vem vill hamna mitt i en regnskur? Vi får väl se.

PS. Nytt nagellack kommer upp om en liten stund!

Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal