DET ÄR INSIDAN SOM RÄKNAS

skrivet: 2010-08-25 ♥ 18:40:38
Jag har haft en ganska stressig eftermiddag men det är roligt ibland det också. Jag har tränat (idag gick det hur bra som helst) och duschat och efter det följde jag med N fram till stan för att hjälpa honom att välja ut ett par jeans och ett par skor till bröllopet. Själv köpte jag ingenting vilket var högst ovanligt.

Nu har vi precis ätit kvällsmat och jag ska sätta mig och mysa i soffan med nya IKEA-katalogen! Hoppas de har något nytt fint soffbord och kanske en fin vit bokhylla. Har ni också fått den nya katalogen idag?


Kommentarer
Cissi:

Godkväll! Allt bra? :)

2010-08-25 ♥ 18:41:39
blogg: http://ceciliav.com
Fanny:

aw, jag längtar till jag flyttar hemifrån och får köpa lite egna möbler och renovera och fixa & trixa, hihi!



sv: jaa, precis. det är synd men så är det ju! :D

2010-08-25 ♥ 19:27:08
blogg: http://fimas.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal