NYTT KAKEL

skrivet: 2010-08-06 ♥ 11:25:06
Ända sedan jag kom hem från Göteborg har jag varit på pysselhumör. Inte kort och armband utan hemmapyssel. Jag köpte ju massa fina nya saker där som jag såklart vill hänga upp och placera på bra ställen men jag är också sugen på att rensa och slänga bort gamla saker som jag inte använder.

Idag har jag grejat med kakeldekor. Det är inte speciellt roligt eller lätt att sätta upp (man får ont i fingrarna och får stå böjd) men nu har jag kommit halvvägs. Ärligt talat kan jag inte svara på hur jag har kunnat bo med det där fula kaklet i två och ett halvt år men nu ska det äntligen bort och det blir jättefint!


Kommentarer
Linda:

Åh, ser pilligt ut. Ingenting för mig ;)

2010-08-06 ♥ 12:36:34
blogg: http://kameralins.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal