MILITÄR DISCIPLIN

skrivet: 2010-12-30 ♥ 08:23:13
Nu jäklar. Idag ställde jag klockan, gick upp och fixade till mig lite i badrummet, tände ljus och startade kaffebryggaren. SÅ NU SKA JAG STUDERA! Jag har försökt att komma igång flera gånger under veckan men har inte haft lust, motivation eller ork men nu måste jag ju. Har seminarie ikväll och vill inte sitta där som ett frågetecken.

Idag är det alltså militär disciplin som gäller. Jag ska läsa hela dagen och bara ta små pauser. Om en timma kanske jag äter lite frukost, sedan blir det en långpromenad med Colin vid tio och sedan ska jag läsa till kanske 13.00 då jag äter lite lunch och sedan är det på't igen. Nu blir det ryska för hela slanten!


Kommentarer
Emma:

Nu såg jag inlägget om vad du ska göra nu :)

De låter som en bra idé att satsa lite på ryskan nu och bara njuta av livet du får ju lön fast du inte jobbar det är lyx ;)

Nu kanske vi kan ta den där fikan :)?

Lycka till med ryskan idag!



Ps HM katalogen kom igår, massor av fint!

Kramkram!

2010-12-30 ♥ 10:36:13
blogg: http://princessemma.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal