SIGNING OFF

skrivet: 2010-02-13 ♥ 22:45:12

Jag ska svälja lite hostmedicin och gå och lägga mig. Jag har varit igång och pratat en stund nu så halsen känns väldigt ansträngd och hostan blir alltid värre på kvällen och om jag tar hostmedicinen så passar jag alltid på att ta den innan läggdags eftersom det är lite morfin i som gör mig trött.

OS är på, på min tv. Jag tycker att det är så sagolikt tråkigt men kände ändå att jag behövde ansluta mig till den patriotiska skaran och se på skidskyttet. Fast ni förstår nog hur intresserad jag verkligen är eftersom jag sitter och bloggar samtidigt med ryggen mot tv-skärmen. Kan ni tänka er, min pojkvän har till och med tagit ledigt från jobbet för att kunna sitta uppe och se på hockeymatcherna när de börjar. Och på fredag har jag lovat att följa med till en kompis för att se på en hockeymatch mellan Sverige och Tyskland. Jag kommer att ha med en rejäl godispåse då vill jag lova. Fast konstigt nog är det en sak som fascinerar mig när det kommer till vintersporter; konståkning. Jag tycker att det är så fint; dräkterna, koreografin, den vita isen, de glittrande håruppsättningarna... Jag kan ligga och titta i timmar om jag har tid. Ska nog kolla upp när konståkningen visas. Eller vet ni?

Som sagt, nu tänkte jag avrunda kvällen och krypa ner under täcket. Imorgon är det söndag och jag måste avgöra om jag är så pass frisk att jag kan ta mig till jobbet eller om jag måste bli skjutsad till andra sidan staden och besöka vårdcentralen. Please, bota mig! I hate that place. :(

PS! Jag har snytit upp ett helt paket med näsdukar och är nu inne på tredje toalettpappersrullen. Undrar hur många snytningar det blir om man räknar ut det. Som ni förstår är näsan ganska röd och torr just nu. Tack för Eight Hour Cream!


Kommentarer
Erika:

sv: Tack, det har jag haft :) Hoppas du också haft det!

2010-02-13 ♥ 23:27:49
blogg: http://icanpikan.blogg.se/
Karin:

Kolla in min skobloppis! :)

2010-02-13 ♥ 23:33:42
blogg: http://avantgardefashion.blogg.se/
ann-lo :):

gullig blogg !

allt bra med dig ?

glad alla hjärtans dag !

kram ann-lo

2010-02-14 ♥ 09:58:43
blogg: http://annloyouknow.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal