OGLAD MIDSOMMARAFTON

skrivet: 2010-06-25 ♥ 15:50:14

Ja, ni läste rätt. Jag är dösjuk. Igårkväll började jag frysa jättemycket och inatt har jag knappt sovit en blund. Jag mår illa, har feber, ont i kroppen, ont i huvudet och fryser nästa hela tiden. Inatt sov jag med leggings, strumpor, två täcken och en filt för att inte frysa ihjäl. Kul. Jag som hade massa roligt planerat idag. Men nu får jag ligga hemma i sängen istället. Klänningen hänger orörd på sovrumsdörren och håret förblir otvättat.

Nu ska jag se på fotbollsmatchen med Brasilien alldeles ensam. Ingen vidare midsommarafton. Men jag har fått en midsommarbukett av min älskling som tur är. Jag tittar på den så fort jag tappar humöret.

Hoppas alla därute får en jätterolig dag. Jag får skjuta upp firandet till nästa år.


Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal