SÄLLSKAP SÖKES

skrivet: 2010-06-25 ♥ 19:32:37
Jag hatar att ligga hemma när jag är sjuk och vara alldeles ensam. N var ju hemma en stund på förmiddagen och pysslade om mig men nu har jag varit själv sedan 16.00 och har tröttnat. Jag vill ha någon som kan hämta ett glas vatten eller stryka mig på pannan, sätta i en ny film i dvd:n eller bara vetskapen om att jag kan ropa på någon om jag skulle behöva hjälp med något.

Jag mår fortfarande lika dåligt men tog en dusch och rakade benen och tvättade håret så nu känner jag mig lite fräschare. Problemet är att jag är så hungrig men inte får behålla maten. Jag har bara ätit en risifrutti och lite jordgubbstårta (tur att N firar midsommar så nära så han kunde springa hem med det till mig) men nu känner jag att jag skulle behöva vanlig mat. Näring, liksom. Men när man inte har matlust, mår illa och dessutom inte orkar röra sig blir mat ett problem. Kan man leva på saftsoppa?


Fina buketten jag fick av N

Min middag

Kommentarer
N:

Hoppas Tolle & Attila var lite sällskap iaf. puss på dig, hoppas du mår bättre när du vaknar.

2010-06-25 ♥ 23:38:12
Amanda:

Vilken härlig sommartårtbit. Den såg underbart god ut!

2010-06-30 ♥ 13:31:09
blogg: http://amandagunnarsson.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal