DAGENS FRÅGA: OM MIG

skrivet: 2010-03-05 ♥ 17:28:43
Kan du inte berätta lite udda fakta om dig själv?


Jag älskar att läsa instruktionsmanualer på olika språk.

♥ Jag har fotfobi.

♥ Jag gillar inte ost och beställer alltid pizza utan.

♥ Jag har fotografiskt minne.

♥ Jag kan läsa kyrilliska (ryska) bokstäver.

♥ Jag kan vara en bitch när jag inte får den service jag förväntar mig, speciellt i butiker och på hotell.

♥ Jag samlar på nagellack och diadem.

♥ Jag är Real Madrid-fan och älskar spansk fotboll.

♥ Jag trivs bäst osminkad och mysklädd.

♥ Jag är världens klantigaste människa och spiller alltid vid matbordet.

♥ Jag avskyr att inte ha målade tånaglar.

♥ Jag tycker inte om läsk.

♥ Jag spelar Mafia Wars och Zoo på Facebook varje dag (haha).

♥ Det värsta jag vet är att göra ordning matlådor efter man har ätit. Så sjukt tråkigt!

♥ Jag älskar att få och att ge bort presenter.

♥ Jag är mörkrädd.

♥ Jag har sett en ängel.

♥ Min hårfärg är egentligen ljusbrun.

♥ Jag är en andra världskriget-nörd och har varit i Auschwitz och Birkenau på besök.

♥ Min dröm är att vara en rik hemmafru.

♥ Jag kan inte gå utan strumpor speciellt länge förrän fötterna fryser och blir alldeles blå. Har alltid på mig strumpor inomhus på sommaren.

♥ Jag älskar att doppa smörgåsar i kaffe med mjölk och när jag väl gör det kan jag äta typ tio smörgåsar på en gång utan problem! (Sällan jag tillåter mig göra det men det är ju så gott!)

♥ Jag har klappat delfiner och vargar.

♥ Jag fryser nästan jämt.

♥ Jag tycker om att titta på tv:n utan ljud.

Kommentarer
Moa:

tack desamma! händer det något ikväll?:)

2010-03-05 ♥ 19:11:50
blogg: http://moalundbergh.blogg.se/
Tommy:

Sv: Ja visst..

Händer ikväll då?

2010-03-05 ♥ 19:34:10
blogg: http://tommytott.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal