SHOPPINGGLÄDJE

skrivet: 2010-10-30 ♥ 15:45:41
Jag har haft en alldeles jättemysig förmiddag. Jag och N gick till stan hand i hand, fikade med killkompisarna i en timma och strosade sedan runt i några butiker. Jag var ute efter ett par vanliga fingervantar att ha när jag är ute och går och cyklar till jobbet men som vanligt när man inte letar efter något speciellt så hittar man massa fint! Så ni som säger att pengar inte kan mätas i lycka kan stoppa upp det någonstans för det är så fel det kan bli. Jag var världens gladaste tjej på promenaden hem, också den hand i hand med N btw.






Kommentarer
Camilla:

Så fiiint mitt hjärta. Kram//Mami

2010-10-30 ♥ 16:31:36
lera:

Простенько , но со вкусом.

Молодец , хороший вкус!!

2010-11-04 ♥ 12:55:00
blogg: http://ssslerasss





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal