EN SÖNDAG I SEPTEMBER

skrivet: 2010-09-26 ♥ 19:15:37
Jag har nog haft det för bra i helgen. Det märker jag när jag får söndagsångesten redan på morgonen. Inte för att jag ska jobba på måndagen utan för att söndagen ska ta slut. Jag önskar att jag kunde få ha så där roligt och mysigt varenda dag. Eller åtminstone lite oftare. Men just nu är jag inne i en period då jag knappt ens har tid att göra hårinpackning och fika med vännerna. Jag vet inte hur det blev så här men just nu sitter jag fast i det här och då får man gå in i väggen eller gilla läget och eftersom jag inte vill börja tappa hår igen väljer jag det senare.

Grejen är nog planering. Så imorgon ska jag sätta mig med min almanacka och göra ett litet schema med tomma luckor där jag får göra precis vad jag vill. Denna veckan ser rätt körd ut eftersom jag har en obligatorisk Norgeresa inbokad men efter det ska jag bättra mig och om ni märker att jag faller tillbaks - säg till!



Idag har jag sett de gula löven falla, plockat fram mössan och mumsat pannkakor efter en kall men mysig promenad. Under de kommande 45 minutrarna ska jag ta en dusch, städa upp på köksbordet och packa träningsväskan. Två dagar i verkligheten återstår och sedan flyger jag utanför EU:s gränser. Men först ska vi se på ett antikt avsnitt av Morden i Midsomer och hålla om varann - vi som inte setts på fyra dagar.

Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal