20 FRÅGOR

skrivet: 2011-04-10 ♥ 16:00:00

Här kommer en till liten lista med tjugo frågor. Låna den gärna men glöm inte att hitta på egna svar. :)


1. Var du ett lugnt eller busigt barn?

Svar: Jag var nog ett lugnt barn. Gillade att pyssla i mitt rum.

2. Vad föredrar du, sol -eller snösemester?

Svar: Solsemester. Bada, sola, snorkla, så lite kläder som möjligt - typ.

3. Vad tror du att du gör om 5 år?
Svar:
Då har jag ett coolt jobb som Rysslandsvetare och svarar på frågor i Nyhetsmorgon. ;)


4. Hur ofta läser du böcker av egen vilja?

Svar: Så ofta jag bara kan!

5. Vilken kändis hade du helst blivit sedd med?

Svar: öööh, kanske Paul Wesley. Kommer inte på något bättre. Och han är ju rätt snygg.

6. Hur är du klädd just nu?

Svar: Onepiece!

7. Hade du någon favoritsyssla som barn?

Svar: Jag gillade att "vara" olika människor/djur. Ibland var jag Lassie, ibland dinosaurie osv.

8. Har du åkt ambulans?

Svar: Nej.

9. Vilken är din favoritalkoholdrink?

Svar: Champagne.

10. Vilket språk tycker du är det vackraste att lyssna på?

Svar: Ryska eller franska.

11. Har du varit på någon musikfestival någongång?

Svar: Nej, jag är inte den typen som campar och driver omkring i gyttja.

12. Har du gjort något denna månad som du är stolt över?

Svar: Högskoleprovet kanske?

13. Vad är det mest konstiga du har fått som present?

Svar: Hmm. Kanske en ostbricka med tillhörande knivar. Just för att jag verkligen avskyr ost. Men tanken var ju god.

14. Är du trevlig mot telefonförsäljare?
Svar:
Haha. Jag gör mitt bästa om de inte tjatar - då lägger jag bara på.


15. Vilken film såg du senast på bio?

Svar: Harry Potter and the deathly hallows. Har inte varit på bio på tre månader. Fy skäms!

16. Kan du nämna tre skånska ord?

Svar: Nej, jag talar inte skånska.

17. När känner du dig som snyggast?

Svar: När jag vaknar och magen fortfarande är platt. ;)

18. Har du någon extrainkomst utöver det du jobbar med/pluggar till?

Svar: Diskuterar inte inkomst på internet.

19. Vilket practical joke/hyss som du har gjort tyckte du blev mest lyckat?

Svar: Jag och Anwen kopierade en hundralapp och slängde ner på golvet på jobbet. Sedan gömde vi oss i trappan ovanför och kikade ner. Men dumsnutarna var så ärliga att de satte upp den på whiteboardtavlan på väggen så att den som tappat skulle se. Tanken var god men resultatet blev lite tråkigt.

20. Vilken låt lyssnade du på senast/just nu?
Svar:
Tove Styrke - Beating on a better drum

Kommentarer
Elaine:

Hej, jag fick en utaminge att skriva 8 saker om mig och skicka vidar. Du kanske vill bli utmanad? Mer står i min blogg

2011-04-10 ♥ 16:31:46
blogg: http://madmoiselleelaine.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal