MITT I LIVET

skrivet: 2011-04-29 ♥ 16:44:45
Idag har jag flängt fram och tillbaka mellan kaffe-med-nya-bekanta och festplanerande med bästepärlorna. Och däremellan har jag klämt in lunch med en älskad boyfriend, sista-minuten-shopping och nu ska vi alldeles strax åka iväg med ena halvan ur grabbgänget och äta middag på uteservering. Jag trivs som fisken i vattnet med det här studentlivet och självständigt plugg måste ha varit designat just för mig! Så nu ska vi fortsätta njuta av pre-sommarvädret och ha en rolig kväll ute i det gröna!

PS. 1 Jag twittrar rätt så frekvent just nu så om ni vill ha uppdateringar om vad jag gör - följ mig på @ShimmeryChic!
PS. 2 Benvaxningen gick galant!


Kommentarer
Minna:

Måste säga att jag till 100% gillar din blogg. Tyvärr verkar jag inte kunna prenumerera på din blogg via BlogLovin' och jag undrar varför det går snett. Är det någon annan som också har problem med det här?

2011-05-07 ♥ 01:09:39
blogg: http://smsalåna.nu





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal