SOLIGA SÖNDAG

skrivet: 2011-04-10 ♥ 14:22:20
Har ni en mysig söndag där hemma? Det har i alla fall jag! Jag vaknade tidigt och såg att solen lyste så jag bytte om och traskade hem till mami med Colin och åt frukost och myste framför tv:n. Rätt bra start på dagen om jag får säga det själv. När jag kom hem svidade jag om till träningskläder och stack ut på vårens första riktiga löprunda. Det var riktigt skönt! Och mina nya skor (bild finns här) var alldeles perfekta - jag praktiskt taget flög fram i spåret. :)

Nu har jag tagit en lång dusch, ätit lunch och druckit en kopp hasselnötskaffe. Så nu känner jag mig redo att sätta igång med lite plugg. Jag har nämligen en inlämningsuppgift att skriva som ska vara inlämnad senast tisdag. Så det är väl bara att gilla läget och sätta igång?



Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal