2011.08.23

skrivet: 2011-08-23 ♥ 12:22:44
Hej bloggen. Idag har jag bockat av långpromenad och en frukostfika i solen med några vänner på stan. Innan jag åkte hem var jag tvungen att hälsa på i finaste butiken för att hämta en ny mascara och när jag väl var där passade jag på att spana in Lancômes dösnygga höstkollektion (och blev en timma sen till tvättstugan på kuppen). Blev alldeles förälskad i ett av nagellacken! Ska visa er sedan men nu är det storstäd som gäller här hemma. Slarvig knut i håret - check. Städkläder - check. Let's go!


Kommentarer
Ebba:

Tack så mycket :)

Älskar tröjan du har på bilden ;)

2011-08-23 ♥ 14:18:24
blogg: http://sswaard.blogg.se/
Emma:

Gurkorna blev mkt bättre denna gången:)



Ok ska kolla in slöjd detaljer då, gillade cupcakes stämplarna



Jag måste bara fråga vilken är den finaste butiken, som du skriver så mkt om? är lite nyfiken :)

2011-08-23 ♥ 14:44:30
blogg: http://princessemma.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal