FRAMTIDSPLANER OCH SÅ

skrivet: 2011-02-02 ♥ 20:14:42
Nu är jag hemma igen. Dagen har spenderats i Skövde och jag har gått på möten och diskuterat min framtid. Jag har trots mycket velande bestämt riktning men hade hoppats på att vägen dit skulle vara lite enklare. Varför verkar det som om min stig är full med så många omvägar? Imorgon ska jag börja efterforskningarna på olika hemsidor och dubbelkolla behörigheter. Allt ska tydligen behöva göras själv.

Och just det, shoppingen. Jo, visst hittade jag lite här och lite där men jag kan inte säga att jag blev positivt överraskad över utbudet i Skövdes butiker. Jag hade sett mest fram emot att botanisera inne på Indiska men där hittade jag inte en endaste mugg att ta med mig hem! Annars brukar jag ju få välja bort muggar bara för att det blir för många... Och så var det ungefär i varenda butik. Lite tråkigt men det kommer fler shoppingdagar. Kanske att jag unnar mig något redan imorgon efter jag hälsat på en potatisgris.


Kommentarer
Millah:

Hej... Allt bra?

Jag har igång massa roliga tävlingar & det kommer in nya titt som tätt!



Du hittar tävlingarna här---> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2011-02-02 ♥ 23:52:20
blogg: http://millahoman.blogg.se/
Carro:

Fin bild!



sv: nej, men det gör ju ingenting att försöka göra högskoleprovet, det är ju jättebra o göra det! =)

2011-02-05 ♥ 14:49:56
blogg: http://carolineannamarie.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal