HEMMA

skrivet: 2011-02-06 ♥ 16:24:07
Vilken dag. Ikea var fullt med människor som gick ivägen och barn som lekte, skrek och stojade. Inte alls en bra kombination med dagen efter-huvudvärk men vi fick tag i de möbler vi skulle ha och skyndade snabbt ut. Sedan väntade en två timmar lång bilresa hemåt och jag försökte hålla humöret uppe genom att sjunga med i alla radiolåtar och dricka massa vatten. När vi äntligen kom hem fixade jag iordning tacos och när det lagt sig i magen var jag bara tvungen att powernapa. Skönt!

Nu ska vi sätta igång och bygga ihop bokhyllor. Men först lite kaffe så vi inte somnar bland alla skruvar och träskivor.





Just det. Ett liiiitet impulsköp blev det allt. Och kanske inte så litet egentligen. ni vet ju att jag älskar vithajar så jag kunde inte motstå. Visst är han söt?


Kommentarer
Tara & Julia:

sv: Taack :)

2011-02-06 ♥ 18:57:21
blogg: http://tarajulias.blogg.se/
Anette:

sv: Haha faktum är att jag och min kompis nästan gjorde så där! Vi skulle stannat kvar efter spelningen på Berns men vi åkte hem och tittade på Skönheten och Odjuret och drack te. Pensionärer haha :)



Precis, det är en bra slutsats. Skäggstubb är väl okej, men inte mustasch eller fult skägg!! Nästa gång han får tanken om att odla ansiktshår borde han rådfråga oss först.



Ja det är lite synd. Men jag har alltid funderat på att lägga ut nått. en vacker dag, när inte man har fullt upp med tentaplugg, kommer det :)



Ha en bra söndag, du och vithajen hihi :) kram

2011-02-06 ♥ 19:39:27
blogg: http://ankarstav.blogg.se/
Rebeccas corner:

Visst :)



Ååh gött, tacos på menyn?

2011-02-06 ♥ 20:28:24
blogg: http://rebeccascorner.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal