SOVMORGON

skrivet: 2011-02-17 ♥ 10:41:10
Idag tog jag en lång sovmorgon. Jag var helt utmattad av veckans bravader och behövde sova ut. Så klockan halv nio (det är sovmorgon för mig!) gick jag upp och fixade lite frukost och nu sitter jag vid köksbordet och studerar inför eftermiddagens seminarie. Jag har flyttat min seminarietid till 15.00-16.30 för då är man inte så trött (annars hade det varit 19.00-20.30) och så får man lite kväll efteråt också. Och just denna kvällen ska jag se två avsnitt av Vampire Diaries och det ser jag verkligen fram emot. Jag skulle sett dem i tisdags egentligen men så dök det upp lite annat och samma var det igår men nu äntligen!



(Tramsigt-VP-babbel-ALERT - Efter avsnitt tio känner jag mig lite mer Team Damon än Stefan. Stefan har varit lite tråkig på sistone. Han har tappat den där I'll-rock-your-world-blicken som Damon alltid haft. Fast jag hejar nog på Stefan ändå. Eller?)

Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal