PRIORITERINGAR

skrivet: 2011-06-20 ♥ 21:12:02
Nu när jag har åkt på stressmage och allt har jag bestämt mig för att 1. äta nyttigare och mer regelbundet 2. inte boka in för många grejer på en gång och 3. prioritera saker som gör mig glad och ger mig energi (till skillnad från motsatsen). Även om jag älskar att ha tusen bollar i luften på en gång går det liksom inte just nu, hur mycket jag än vill. Så nu försöker jag att fokusera på positiva saker. Och just i kväll var det att göra ett spontanbesök hos mami där det bjöds på kaffe och kaka. Så trots att jag steg upp 05.10 imorses har jag fortfarande lite energi kvar och den tänkte jag spendera på min pojkvän när han kommer hem från jobbet om en liten stund. Vi har knappt sett varandra idag. Hörs imorgon, hörrni.




Kommentarer
Emma:

Aj då det låter inte bra det du har åkt på... hoppas det blir bättre :)

Träff med Mamma brukar bli bra :) Sov gott! Kram!

2011-06-20 ♥ 23:13:16
blogg: http://princessemma.blogg.se/
p h o t o g r a p h y b y siri:

tack vad snäll du är :D

2011-06-21 ♥ 00:59:21
blogg: http://shal.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal