2011.06.22

skrivet: 2011-06-22 ♥ 20:51:20
Skitdag. Behöver jag säga mer? Ingeting har varit bra idag och allt har gått åt helvete. Efter en (skit)runda på stan drog jag ner persiennerna och slängde filten över huvudet och förflyttade mig inte från soffan på fyra timmar. Och om det inte hade varit för min söta hund hade jag säkert legat kvar i några timmar till. Vi tog en riktig långpromenad och nu är jag faktiskt på lite bättre humör, tro det eller ej. Klockan nio ska jag titta på Leila bakar i Frankrike på tv4+ och sedan hoppar jag ner i sängen så denna dagen kan ta slut någon gång. Imorgon satsar vi på leenden och massa kramar.

weheartit.com

Kommentarer
Emma:

sv: tack :)



fin blogg!

2011-06-23 ♥ 13:53:42
blogg: http://rrememberme.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal