ÅSKMORGON

skrivet: 2011-06-09 ♥ 08:34:33
Jag vaknade av världens åskknall imorses. Och nu har det varit oväder i minst två timmar. Fast jag tycker faktiskt att det är lite mysigt. Så vi morgonmyser och klappar Colin lite extra mycket (han är väldigt åskrädd). Nu tänkte jag pilla i mig lite frukost och sedan ta tag i dagen. 1. Jag behöver åka till stan och köpa en present och 2. Jag hade världens ätarkväll igår och hade planerat att infinna mig på gymmet idag men 3. Betyder inte regn hemmamys? Eller? (Svårt när man inte kan bestämma sig!)









PS. Det skedde visst en liten utveckling under bildinläggen: det verkar som att det blir ärenden och fika på stan. Helt okej för min del.

Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal