POWERWALK I NYA SHORTS

skrivet: 2011-06-01 ♥ 20:24:03
Efter sex timmars shopping och ett näst intill tomt bankkonto klev jag äntligen innanför dörren i eftermiddags. Jag och N tog en fika i solen på balkongen och jag kände mig allmänt slut i kroppen efter att ha gått omkring i butiker i flera timmar men samtidigt rätt så rastlös. Så jag satte på mig mina nya träningsshorts och gick en timmas lång powerwalk vid vattnet. Och det var så sjukt härligt! Det blåste varma vindar, solen sken och jag fick rensa hjärnan lite utan iPhone, dator och tv. Det behövdes verkligen!

Nu har jag tagit en dusch och ätit lite kvällsmat och tänkte spendera resten av kvällen i soffan. Ska försöka rensa lite mer fotografier också. Har inte hunnit fortsätta sedan jag skrev om det sist och det värsta jag vet är att påbörja något och sedan inte avsluta det.

PS. Köpte två snygga par skor idag. Ska visa imorgon! Tills dess: två bilder på mina nya träningsshorts från Stadium. Supersköna!



Tänkte lägga mig i lårdebatten lite grann eftersom jag ändå publicerar dessa bilder: Ja, mina lår går ihop när jag står raklång - SO WHAT?! Tänk på dem som inte har några ben eller inte kan gå. De skulle göra vad som helst för ett par fungerande ben - både tjocka som smala! Så ät gott och rör på er och plåga inte kroppen!

Kommentarer
Emma:

jag hittade med svenska gubbar igår :) de var helt ok goda :) vad tyckte du?

Härligt med shopping det är man värd ibland :)



Gillat din sista mening i detta inlägg, Go!!!

2011-06-01 ♥ 21:08:58
blogg: http://princessemma.blogg.se/
Modekatt:

Super snygga shorts & det är verkligen sant det du säger man ska äta gott & må väl & träna lite granna :)



Kul att se vad du har handlat för det var en massa påsar det :)

2011-06-01 ♥ 22:54:40
blogg: http://modekatt.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal