SOMMAREN ÄR RÄDDAD

skrivet: 2011-06-07 ♥ 16:30:00
Nu är sommaren räddad. Idag kom min efterlängtade bokbeställning på posten och jag kan knappt bärga mig tills jag får börja läsa. Jag har nämligen kommit på att jag ska läsa på ryska under sommarlovet så att jag inte glömmer bort allting lagom till höstens kursstart. Bra idé va?

Böckerna jag beställt är Vita nätter av Dostojevskij (vänster på bilden) och den andra är skriven av författaren Alexander Kuprin men jag har inte lyckats hitta någon svensk titel på den än och jag vet inte riktigt vad den handlar om heller... detta kommer alltså att bli en riktig utmaning!


Kommentarer
LISA:

SVAR: Ja, skitgott ;)

2011-06-07 ♥ 17:37:50
blogg: http://blogofmine.blogg.se/
IDA - en drömmande TH-tokig blivande frisör:

SV: Ja M&K är helt underbart, haha! Har du någon favoritkaraktär?? :D



De där böckerna såg kluriga ut... haha!

2011-06-07 ♥ 20:26:51
blogg: http://ikwallman.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal