SKRIVKRAMP

skrivet: 2011-05-09 ♥ 20:56:21
Jag försökte verkligen skriva ett intressant blogginlägg om min kväll. Men det bara inte gick. Jag har inte gjort något speciellt och har ingenting speciellt att berätta (förutom en liten grej om ett äventyr jag ska ut på imorgon men detaljer om det vill jag inte avslöja förrän på fredag nästa vecka) så förhoppningsvis duger en färgglad bild som jag fotograferade utanför min lägenhet i förmiddags. ♥



PS. Hälsoprofilsundersökningen med söta Monica gick strålande. Hon kommer bli en fantastisk hälsovetare när hon tar examen! Och för er som bryr er så väger mitt skelett 9.1 kg. Rätt cool information man kan få fram genom att mäta handleder och knän. Faktiskt.

Kommentarer
M E R E I:

- fin bild :)!

2011-05-09 ♥ 22:45:08
blogg: http://dajeroma.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal