2011.11.03

skrivet: 2011-11-03 ♥ 09:35:08
God morgon bloggen. Den här torsdagen har jag tagit mig lite vatten över huvudet och planerat in ALLDELES för mycket men det ska säkert gå bra ändå. Nu ska jag alldeles strax cykla iväg och hjälpa ett par vänner i nöd och sedan hem vid fyratiden, slänga i mig en frukt och sedan sätta mig framför datorn och ha två seminarum från 17.00-20.30. Låter det mysigt? Nja, inte direkt va? Men jag kan väl trösta mig med att dagen snart är slut och att det egentligen inte är någon fara på taket. Har tidsinställt några inlägg till er eftersom jag förmodligen inte kommer att hinna med bloggen under dagen så hörs vi inte ikväll efter niotiden gör vi det med all säkerhet imorgon. Efter en LÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅNG sovmorgon. Puss.


Kommentarer
Linda:

Hoppas att du får en bra dag trots det hektiska schemat! :)

2011-11-03 ♥ 13:01:40
blogg: http://teoretisk.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal