2011.11.11

skrivet: 2011-11-11 ♥ 10:03:47
Wiiiiieee, fredag! Idag har jag druckit färskpressad apelsinjuice och ätit en alldeles jättefärsk jordgubbe. Ja, ni läste rätt. Vår jordgubbsplanta blommar för fullt och vi har några riktigt fina bär på gång. Fast nu blir det nog inga fler eftersom vi fått hänga in den i lägenheten och solen knappt synts till på flera dagar.

Snart ska vi åka iväg och ta en morgonfika och sedan handla lite helgmat. Jag är lite sugen på att baka något också men jag kan inte riktigt bestämma vad. Mina bullar är slut i frysen... kanske ska fylla på det förrådet. Jaja, vi får väl se vad det blir.



Kommentarer
Deddenisen Svarar::

Tack ska du ha! :) Vad roligt att du kom in på min blogg! Hoppas du kikar in fler gånger :)



KRAM

2011-11-11 ♥ 10:32:35
blogg: http://deddenisen.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal